Laatste geplaatst nieuwsbericht (home) *** Ons emailadres: rhodef10@gmail.com.

zaterdag 15 maart 2008

"zwArte RuiteR" verbleekt in schiettent



Aanvoerder Maarten, klein maar dapper de baas over de bal! Let ook op Joop Hiele's sportief loopje op de achtergrond...Gemert F10-Rhode F10 (0-4) 0-6

Bekijk de videosamenvatting

De film van Gemertenaar Wim Verstappen was er niets bij. Rhode F10 heeft de voetbalwedstrijd tegen Gemert F10 in een schiettent veranderd: 0-6!
Ze joegen de ballen hoog in de touwen als ware het de kogels van de Rijkswachters die een klopjacht hadden geopend op smokkelaar "de zwArte RuiteR". De trainerstaf had haar huiswerk in de voorbereiding prima gedaan!

Wedstrijdverloop
08. Niek Sanders (0-1)
08. e.d. (0-2)
13. Bart Sabel (0-3)
14. Bart Sabel (0-4)
24. Niek Sanders (0-5)
31. Kris Raaijmakers (0-6)


Check Iwan en Karine op de achtergrond! Opeens waren ze weg... Check de video voor het nieuwe mysterie!Schokkende beelden
Op de video wordt ook meteen een nieuw mysterie ontrafeld. Check links Iwan en Karine. Opeens (zo rond de rust) waren ze een kwartiertje foetsie! Check de videosamenvatting (12 min 34 sec) waar ze gebleven waren!

Mogelijk gaan we onze keeperstrainer Eugéne verliezen aan een topclub. Bekijk de beelden maar eens goed, dan weet je waarom...

De stand
Koploper Sparta'25 heeft zich verslikt in Schijndel (2-2) en moet nu VOW/Hobij naast zich dulden in de stand van onze competitie. VOW maakte dit weekend wél enorme indruk uit bij ASV'33 met acht goals. Saillant detail: onze laatste competitiewedstrijd van dit seizoen spelen we uit bij VOW! (zie agenda).

Nieuw fotoalbum!
Voortaan gebruiken we een nieuwe site voor alle foto's. We slaan de foto's per wedstrijd op! Bekijk de foto's van Gemert F10-Rhode F10 in het nieuwe fotoalbum!.

Onze eigen Joop (Eugéne) Hiele doet één keer voor hoe Gomes PSV naar de kwartfinales brengt...

24 opmerkingen:

Anoniem zei

Gewdelig F-tieners!!! Op naar het kampioenschap!

Anoniem zei

Ik zie nu die foto. Waren ze allemaal 2 koppen groter dan jullie? En tóch nog 0-6 ????

Anoniem zei

Ik ben net gebeld door Louis van Gaal Eugène! Wil je in Alkmaar onder de lat?

Anoniem zei

stef zei

ik heb gehoord dat jullie f10 hebben gewonen met 0-6 ik vind dat erg goed.ik heb gezien dat jullie de peneltties heben gewonnen met 4-7.

groetjes STEF

Anoniem zei

Ik kijk nu al uit naar het vervolg van deze soap. hahaha!
Dave

Anoniem zei

Ik zag dat de koploper in jullie poule gelijk heeft gespeeld.Dus jullie zijn nu ook koploper met 1 wedstrijd minder.

Wordt F10 volgend jaar bij Rhode F1 of niet?

Monique

Anoniem zei

Zoals wijlen Gert Jan Droge zou zeggen.

Het is weer een video productie waar de NOS en alle commerciele omroepen tesamen met de Prive / Story / Weekend een puntje aan kunnen zuigen.

U ziet hierin het oog voor de automatische samenspel , de speelvreugde met elkaar , het speelgenot en elkaar steunen in goede en en wat lastigere omstandigheden ( zouden er pikkers in de struiken hebben gezeten ) en de omgeving in bijzonder .

U ziet dan ook de positieve emotie en sfeer die zijn weerslag geeft op de spelers , op de toeschouwers en speciaal in deze aflevering der F 10 video compilaties , op de F 10 ouders.

Deze directe doch instictieve verwerking van deze positieve invloeden is dan ook niet ongezien gebleven.

Succes allen

Anoniem zei

Hey Gert-Jan Dröge alias Eugéne...
Ik krijg net deze mail binnen:

Hallo beheerder van de geweldige site van Rhode F10,

Vorige week is er een teamfoto van ASV F 6 gemaakt. Bestaat er een mogelijkheid om deze naar mij te mailen????

Alvast bedankt voor de moeite en de kinderen zullen blij zijn met de foto!!

Groeten van Marco de Beer.


Kan jij de spoorloze foto's nog ergens vinden op je pc of in je prullenbak????

Anoniem zei

Logisch toch, dat men F-tienertjes probeert te clonen. Sta er maar niet versteld van te kijken als voortaan rondom de wedstrijden van F10 diverse bosjes schudden. Pfwhahoehoehaahahahaha!
Dave

Anoniem zei

Ed,

Zie mail 9 maart :


----- Original Message -----
From: Fam. Smulders
To: Rhode F 10 mail
Sent: Sunday, March 09, 2008 1:52 PM
Subject: Geen elftal foto meer van ASV


Ed,

Helaas moet ik constateren dat ik teveel foto's heb verwijderd en niet meer op mijn SD kaart heb staan waaronder de elftal foto van ASV.

Eugene

Anoniem zei

OW, da's jammer. Ik zal dit Marco terugmailen. Dan moeten ze bij hun volgende wedstrijd zelf een fototoestel meenemen.
Trouwens bedankt weer voor de mooie foto's. Ik plaats ze voortaan op het gratis PICASO-web (óók van google en blogger dus het blijft er altijd op staan)
Kan ze dan met één knop allemaal tegelijk online doen. Dat scheelt weer een hoop tijd!

Anoniem zei

Ik heb weer genoten van de samenvatting. Goed gedaan hoor!
Leuk om de zondagochtend mee te beginnen. Mijn dag kan niet meer kapot

Webredacteur @ zei

Hey Maike. Eerst heette je Meike (uit Veghel) en nu opeens Maike (uit Veghel). Zo val je door de mand met je schuilnaam! Hahaha! Maar dat geeft niks hoor. Je mag hier met je eigen naam reageren of met je schuilnaam of anoniem. Alles mag hier, behalve schelden natuurlijk.
Groeten
Ed

Anoniem zei

gelukkig maar dan Ed, dat maakt het ook leuk!

Anoniem zei

Via de link "Story" zag ik in uw elftal een item dat mijn aandacht trok. Dit gezien de ontwikkelingen bij dit elftal.

Wellicht kan ik voor meer detailweergave ( zowel binnen als buiten het veld ) een reportage voor u verzorgen en hiervoor een speciale pagina " Rhode F 10" in een van de bladen aan wie ik mijn foto's verkoop.

Ik zal een van deze dagen contact opnemen met uw website beheerder.


Edwin Smulders ( fotograaf )

Anoniem zei

Het is soms toch mooi om te constateren dat ik niet de enige ben die uit mijn duim kan zuigen...

Anoniem zei

Ik blijf het volgenm. Het wordt steeds leuker!
tante Door uit Dkn v Erpstraat

Anoniem zei

Hallo,
Ik volg enige tijd jullie site. Reageer nooit, maar heb nu toch wel een vraagje.
Waarom spelen jullie eigenlijk met twee nummers 9 in jullie team? (zie foto bovenaan).
gr.
Sjane Boutier

Anoniem zei

Ja inderdaad Sjane, ik zal het gelijk aankaarten bij de KNVB. Wordt die 0-6 nederlaag een reglementaire 3-0 overwinning voor ons
A van Rozendaal
Gemert

Anoniem zei

F10 even contact op nemen met F8 zij spelen met 2 nummers 10.

Monique

Anoniem zei

Proficiat Rhode F10 met julli overwinning op Gemert.Leuke reactie van jullie voor de site van Gemert E2.Op 29 maart komen we de punten terug halen als we in Rhode tegen jullie E4 spelen.Dus jullie zijn gewaarschuwd.(Mario leider E2 van Gemert).Trouwens een heel leuk stukje op jullie site van de voorzitter met de bal op het dak.Succes met F10.

Anoniem zei

Hallo Ed,

Jammer maar helaas. Dan maken we zelf wel een foto.

Nog veel plezier en succes in het restant van de competitie.

Groeten, Marco.

Anoniem zei

Goed idee Monique, als ik de F8 tegenkom en we hebben allebei onze shirtjes bij, dan maken we wel een deal.

Anoniem zei

Is dit dezelfde foto als de save op het filmpje? Op de foto lijkt het een stuk makkelijker.

Wij zijn tegenwoordig: Rhode F4:

Wij zijn tegenwoordig: Rhode F4:
Klik op de F4-banner hierboven als je naar de tegenwoordige tijd wil. En anders geniet van het opmerkelijk seizoen van Rhode F10 hieronder...