Laatste geplaatst nieuwsbericht (home) *** Ons emailadres: rhodef10@gmail.com.

woensdag 2 april 2008

F-tieners pakken koppositie na doelpuntenfestijn

De nieuwe stand...Rhode F10-Boerdonk F2 (8-1) 14-2

Bekijk de samenvatting (videolengte 10 min 22 sec)

Opnieuw hebben onze F-tieners verbaasd door de inhaalwedstrijd tegen Boerdonk met dubbele cijfers te winnen. De toeschouwers kwamen ogen (en een telraam) tekort om de vaak prachtige goals te kunnen aanschouwen.

Eretreffers Boerdonk
Uitgerekend de achterneef van Niek, Stijn Kanters maakte zijn eerste goal in zijn leven. Marlie vd Doelen scoorde de andere goal van de sympathieke ploeg uit Boerdonk, die daarmee de verdiende eretreffers maakten.

Veel schade
Het spel lag regelmatig stil door de vele ballen die in gezichten werden geschoten. De melktandjes vlogen de leiders regelmatig om de oren!

Topper
Het is razendspannend in de competitie en nog lang niet gedaan. Zo volgt zaterdag de absolute topper tegen Sparta'25.
Lees alvast de voorbeschouwing.

Joey en Maarten juichen na alweer een goal...Scoreverloop
05. Floris van Esch 1-0
07. Lars van Esch 2-0
09. Lars van Esch 3-0
12. Bart Sabel 4-0
13. Stijn Kanters 4-1
15. Lars van Esch 5-1
17. Bart Sabel 6-1
19. Bart Sabel 7-1
20. Niek Sanders 8-1
22. Floris van Esch 9-1
23. Marlie vd Doelen 9-2
26. Bart Sabel 10-2
29. Bart Sabel 11-2
34. Niek Sanders 12-2
36. Bart Sabel 13-2
40. Maarten Verhoeven 14-2


Foto's
Klik op onderstaande foto's voor een vergroting. Ga met de muis op de foto's staan voor verklarende teksten!

Hieke Sabel alvast aan het oefenen voor mascotte voor het volgende seizoen bij het team van Jan en Jurre De dappere Boerdonkers voorafgaand aan de strijd (hier nog mét tandjes) Sportief met zijn allen tandjes zoeken in het gras... Kevin en Arnie waren als supporters getuige van de start van de wedstrijd waarna ze de kroeg (uhm... kerk) indoken De verwarring bij de tegenstander was weer groot door de twéé nummers negen op te stellen...
Later meer foto's...



of wist je dat niet?

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Wel 8 F-10-ers, GOED gedaan super ! Kevin en ik zijn trots op jullie..!! Alleen jammer dat de 3 psv-leiders zich vergist hebben in de datum en denken dat het nog 1 april is (sms-jes) maar die zal ik nog wel verder opvoeden. Goed uitrusten voor zaterdag en dan ZET HEM OP en succes..!!

Anoniem zei

Haha! Ok Arnie!
Trouwens voor eenieder: Iwan (vader Floris) stelt voor om op zondag 11 mei te barbequen met zijn allen op zijn camping De Donkers Hoeve. Dit ter afsluiting van het seizoen. Is dat wat?

Diegene die NIET kan graag ff reactie.

Anoniem zei

Willen jullie kampioen worden en het in eigen hand houden dan moet er zaterdag gewonnen worden. Bij een gelijkspel kan Sparta nog over jullie heen, zeker omdat ze een makkelijker programma hebben.

Anoniem zei

dit is op 1e Pinksterdag, is dat bekend? Als wij niet op vakantie zijn (we hebben nog niets geboekt) dan zijn wij zeker van de partij. Arnie, Henriëtte, Kevin en Lisa. (ik neem aan dat ons Lisa tenminste ook mee mag).

Anoniem zei

Wat mij wel opvalt is dat als F10 thuis speelt ze altijd de toss winnen bij die scheids. Ben benieuwd naar de videobeelden of dit deze keer weer het geval is. Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij de telefoon achter zijn rug om snel van hand wisselt. Maar ik kan het ook fout hebben.

vhpatje zei

ja hou die man maar is in de gaten want die doet altijd vals!!!!

Anoniem zei

Ja, dat is inderdaad een smetje op een eventueel kampioenschap, die man.
Trouwens, volgens Jolanda is het de 11e ook moederdag.
Maakt ons niets uit, gaan we sochtend de oma's af en smiddags de skelters op bij Iwan, en daarna aan het bier.

vhpatje zei

juist zo is het @
vieren we daar wel moederdag want iedereen is dan ook nog nog vrij de dag erna! en dat word dus doorzakken!!!

Anoniem zei

Leuk idee, wij kunnen ook de 11e Mei alleen niet mee doorzakken want 's avonds hebben we nog een feest

Robert, Annemieke, Teun, Maarten en Anne

Anoniem zei

Inderdaad Johan. Ik zie nu bij de toss dat die scheids zijn GSM achter zijn rug met beide handen vasthoud en dan razensnel de voor F10 gunstige hand tevoorschijn tovert. Dat doet hij knap. Heeft zeker vaak voor de spiegel geoefend. Maar affijn, een mailtje is al onderweg naar de KNVB, want dit heeft de wedstrijduitslag erg negatief beinvloed.

Anoniem zei

Hoi beste webmaster van Rhode F10,

Hier spreekt de trainer van Gemert E2, ik moet zeggen mooie website van jullie erg leuk initiatief. Misschien kun je de filmpjes op FCMovei.nl plaatsen, dat is een website met allemaal filmpjes over voetbal, ik plaats mijn filmpjes daar ook altijd. Betere kwaliteit als google en youtube.

Succes verder in de competitie!

Anoniem zei

Bedankt voor het compliment!
FCMovei.nl ken ik niet. De filmpjes zien er inderdaad beter uit qua kwaliteit. Echter heb ik gekozen voor google omdat dat een multinational is, die niet zomaar de stekker uit video.google.nl haalt. ALs FCMovei.nl ermee kapt of failliet gaat, dan zijn alle mooie filmpjes opeens foetsie en ik zie dat niet gebeuren bij google.
Ik wil dat de filmpjes en de site ook te zien blijft voor mijn kleinkinderen, mochten die er ooit nog komen...

Anoniem zei

Hee Ed, misschien is het te overwegen om die filmpjes dan op beide sites te plaatsen. Dan heb je kwaliteit en de garantie dat ze blijven staan.

Anoniem zei

Goed idee! Ik ga het onderzoeken o het niet teveel extra tijd kost. Overigens wat is het hier druk op de ochtend.

Anoniem zei

Geweldig genoten weer van jullie wedstrijd op internet!
Op naar zaterdag!!!!

Anoniem zei

Verrek, de 3-0 van Lars staat er niet goed op!!!!!
Er is iets technisch niet goed gegaan denk ik. Ik zie nu dat de film ook af en toe hapert. Zal eens kijken of ik dat kan herstellen...

Anoniem zei

Het filmpje is inmiddels hersteld. Nu staat de derde goal er weer goed op.

Anoniem zei

Ik had even een paar weken niet ingelogd op deze site, maar zie nu dat jullie nog steeds ongeslagen zijn. Leuk filmpje weer. Goed gedaan F10 !

Wij zijn tegenwoordig: Rhode F4:

Wij zijn tegenwoordig: Rhode F4:
Klik op de F4-banner hierboven als je naar de tegenwoordige tijd wil. En anders geniet van het opmerkelijk seizoen van Rhode F10 hieronder...