Laatste geplaatst nieuwsbericht (home) *** Ons emailadres: rhodef10@gmail.com.

zaterdag 16 februari 2008

Nelleke zet tatoo!

Onze voorzitster van de supportersvereniging F10 heeft vrijdagmiddag een mooie F10-tatoo gezet onder haar linkeroog. "Ik ben er best tevreden mee", vertelde ze tegen de webredactie. "Het is zo gemaakt alsof ik met munne kop door de printer gejast ben. Geinig niet?".

Over de wedstrijd van vandaag was ze kort: "Ik hoop dat het doorgaat. Het vriest dan wel 6 graden en misschien lassen ze het wel af, maar dat zou frustrerend zijn. Onze helden zijn toch geen watjes? Laat het alsjublief doorgaan".

Met betrekking tot het omkoopschandaal wist Nelleke ook weinig te melden: "Dit soort geruchten horen nu eenmaal bij een topclub", knipoogde ze.

Lees ook de voorbeschouwingen op de wedstrijd van vandaag tegen Erp F8. Ziek, zwak of misselijk? Geen nood! Vanmiddag kun je op deze site de hoogtepunten bekijken van de wedstrijd (op video).

Update 08.30 uur:
"It giet oan", zouden ze in Friesland zeggen. Dus pak ze maar goed in die F-tieners en veel plezier!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop niet dat ze weer de kantine van de tegenpartij kort en klein slaat na een nederlaag. Ze kan nog steeds niet goed tegen drank, vind ik.

Anoniem zei

Het is de combinatie met pillen Wim, die haar zo onberekenbaar maakt. Jammer dat wij als ouders daar onder te lijden hebben.

Wij zijn tegenwoordig: Rhode F4:

Wij zijn tegenwoordig: Rhode F4:
Klik op de F4-banner hierboven als je naar de tegenwoordige tijd wil. En anders geniet van het opmerkelijk seizoen van Rhode F10 hieronder...