Laatste geplaatst nieuwsbericht (home) *** Ons emailadres: rhodef10@gmail.com.

woensdag 5 maart 2008

Goeiemôrruguh ASV'33 !

Niek en Johan bij kasteel Croy

Johan Verschuuren: "Het kan vriezen en het kan dooien!"
Zaterdag 8 maart 2008 spelen we thuis tegen het Aarle-Rixtelse ASV'33 F6.
Voorafgaand aan deze belangrijke wedstrijd sprak aanvoerder Niek Sanders met weerman Johan Verschuuren van Omroep Brabant. De ontmoeting vond plaats bij kasteel Croy te Aarle-Rixtel, de plek waar het wiegje van Johan ooit heeft gestaan.

"Zoals je aan het logo ziet op mijn shirt ziet, ben ik supporter van ons ASV'33. Ik ben heel blij dat Niek me het programmaboekje heeft overhandigd. Leuk om te lezen dat jullie najaarskampioen zijn geworden!", aldus Johan.

Op de vraag van Niek wie zaterdag gaat winnen antwoordde de sympathieke weerman lachend: "Het kan vriezen en het kan dooien, Niek. Moge de beste winnen.
Belangrijkste is dat beide teams veel plezier hebben daar in Rooi!".


(luister naar Johan's héérlijke uitspraak: Goeiemôrruguh!)
Wij wensen de pupillen, ouders en leiders van ASV'33 F6 komende zaterdag van harte welkom in mooi Rooi!

De rollen

  • Aanvoerder is Niek Sanders (check foto!).
  • Kevin (1e helft) en Rens (2e helft) zijn onze doelmannen
  • De voetbaltas met de was gaat over van Bart naar Floris

    Aanwezig: 10 uur
    Aanvang wedstrijd: 10.15 uur

    Actie!
    Vergeet niet de bon uit het programmaboekje van vorige week te scheuren, dan krijg je 15% korting aan de kassa van het stadion.

    Zie ook: de stand

    wedstrijdbeelden
    Na afloop uiteraard weer een videoverslag van de wedstrijd. Kun je niet wachten? Bekijk dan eerdere samenvattingen op video!

  • 17 opmerkingen:

    Anoniem zei

    Nun goei contente mens dien Johan.
    meej unne skonne voornaam ok

    Anoniem zei

    Johan was vorig jaar ernstig ziek. Ben blij dat hij weer genezen is van zijn (meen ik) Tia.
    Leuk zeg, dat hij vrij maakt voor zo'n pupil voor een interview!

    Anoniem zei

    Ja hé, jammer dat Cruijff en Beatrix vorige keer zo snel wegmoesten. Hahaha!

    vhpatje zei

    ha @
    stef is de laatste wedstrijd ook al doelman geweest.
    en aangezien dat hij daar toch al zo'n hekel aan heeft moet je dat maar eve veranderen als je dat wil teminste
    groetjes en veel plezier morgen op de training arnie is er in ieder geval zeker stef ik en lars en rens zeker niet
    groetjes

    Anoniem zei

    Verdorie, weer een administratieve blunder! Dat kunnen we niet hebben in ons mooie cluppie! Ik heb de bezem weer door de administratie gehaald en de verantwoordelijken de lijn uitgestuurd.

    Anoniem zei

    Ik heb de pagina keepers ook aangepast. Graag commentaar van eenieder als het niet klopt.
    gr
    @

    vhpatje zei

    klass@
    blunder perfect hersteld!!!

    Anoniem zei

    Ik zit regelmatig te kijken op jullie prachtige site. Ik ben iemand uit Drenthe en vraag me af hoe het toch komt dat in zo'n klein gebied rond jullie dorp zoveel bekende Nederlanders (en vooral sporters) wonen.
    Ik zie bv dat jullie naar Ankie van Grunsven en Leontien van Moorsel gaan. Die zijn alleen al goed voor een dozijn olympische medailles. Moeten jullie ook in Eindhoven voetballen? (Pieter vd Hoogeband) want dan komen er nog wat medailles bij! Daarnaast vele voetballers zoals van Nistelrooy en Lucius opgegroeid rond jullie dorp. Ik kijk iedere week wel uit naar de voorbeschouwing, want ben benieuwd wie er nog meer rond sint Oedenrode is opgegroeid als bekende Nederlander.
    Jammer dat jullie niet tegen onze jeugd moeten voetballen. Bas Roorda (nu reservekeeper bij jullie PSV) komt uit mijn stad!
    Groeten
    Dirk van de Zanden

    Anoniem zei

    Bas Roorda? Wie is dat?

    Anoniem zei

    Verschuuren? Wie is dat? grrrrrrrrr*^%$*^%$(&@@^$*^%$*^%$^@@$&$%& grrrr&^%*&^%*&@@^%*&^%*&%

    Anoniem zei

    Je vergeet Nikki en Guus Meeuwis, Dirk. Rustig aan Wim, je jaagt zo hier iedereen weg!
    bart (PSV-oost)

    Anoniem zei

    Bart, Wim jaagt me niet weg. Mijn grrrr-^%*^%*&^%*&^% - reactie past binnen het humoristische karakter van de site.

    Anoniem zei

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!
    PSV is goed bezig tegen die Tottenham!!!!!!!!!!!!

    Anoniem zei

    Goeiemoggel Eindhoven!!!! Ik ben trots op jullie!!!!!
    Tuut-tuut-tuut de groetjes van Ruud

    Anoniem zei

    Mogen we dit ook morgen verwachten van F10 ? Jezus wat een geweldige prestatie van PSV in Engeland. Er heeft nog NOOIT een Italiaanse, Duitse of Franse tegenstander gewonnen op White Heart Lane!!!

    Eerste helft de 0-1 met mazzel. Maar tweede helft gewoon dicteren die wedstrijd!!!!

    Anoniem zei

    Allen Von Bummel mit Bayern heeft zijn uitwedstrijd gewonnen. Und PSV naturlich.

    Anoniem zei

    De verlosser is alweer vertrokken uit Mokum. Het Cruyff-effect heeft Ajax drie keer doen winnen na elkaar. Maar dat is zondag dan mooi over!

    Wij zijn tegenwoordig: Rhode F4:

    Wij zijn tegenwoordig: Rhode F4:
    Klik op de F4-banner hierboven als je naar de tegenwoordige tijd wil. En anders geniet van het opmerkelijk seizoen van Rhode F10 hieronder...